15 mrt landelijke bijeenkomst

Tips, aanwijzingen, links, adressen.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
inge
BerichtenCOLON 639
GeregistreerdCOLON do okt 12, 2006 12:44 pm

15 mrt landelijke bijeenkomst

Bericht door inge » zo maart 02, 2008 12:37 pm

thema is jongeren maar naderhand kun je in ene eigen gekozen groep zie site van het VMBD praten. Dus voor iedereen geschikt die er mee te maken heeft!

Ik hoop dat ik een oppas krijg want wil er wel heen ben er nog nooit geweest.

Het is ook speciaal geschikt deze keer voor jong volwassenen die betrokken zijn met iemand met mds.

misschien goed voor bepaalde forum bebruikers? :lol:

nou groetjes
I

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » zo maart 02, 2008 3:33 pm

Ook al jaren geabonneerd, op het blad VMDB.

Het is te ver weg vanaf ons, om er heen te gaan.

In mijn woonplaats, geven ze ook bijeenkomsten.

Daar een paar keer geweest, en met de pauze, weeral weg, kon me er niet in vinden.
Voelde me triest worden, dat was toen.

inge
BerichtenCOLON 639
GeregistreerdCOLON do okt 12, 2006 12:44 pm

Bericht door inge » zo maart 02, 2008 6:00 pm

o da's niet leuk als je je zelf er niet in herkend dan, Maar dat wil ik ook uitzoeken ik denk dan als ik me er niet in herken dan HEB ik het misschien niet.
Maar ja iedereen is anders daar houd ik wel rekening mee, bij iedereen uit het zich toch wat anders.

Maar ik wil er achter komen of het me toch ergens wel herkenning is, een soort van rode draad van herkenning dat zal er toch moeten zijn denk ik, anders ga ik twijfelen of ik het heb, zoiets.

Ergens hoop ik dat er herkenning is, weet je wel.
dna begrijp je cht meer van jezelf en heb je ook meer aan elkaar.

groet,
ingeborg

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » zo maart 02, 2008 7:45 pm

Ja, dat begrijp ik allemaal herkenning.
Maar die sfeer was niet zo prettig, echtparen, waren aan het woord.
Dat ik het heb, twijfel ik niet aan, alle symtonen zijn er, en ook psychotisch geweest, in totaal wel 4x, ook toen ik jong was, alleen wist ik het niet, wat het was.
Die mensen bij die bijeenkomst, waren erg down, ik voelde me normaal, op dat moment, en had er helemaal niets aan, zo gauw mijn diagnose was gesteld, ben ik gaan lezen, de hele bibliotheek, over dat onderwerp.
Bipolaire stoornis 2 is wel juist.
Vandaag heb ik mijn psychiater een brief geschreven, dat ik niet meer op controle kom, sinds 1992 onder behandeling, en nu blijft mijn medicatie het zelfde, we zijn uitgepraat, als het niet anders kan, doen ze nog electro shock.
Telefonisch is hij moeilijk te bereiken, nu staat het zwart op wit.
Tot zo ver.
Groetjes.

BUTTON_POST_REPLY