Blij!!

Werk je?<br>
Zijn je collega's op de hoogte van je situatie?<br>
Hoe waren de reacties?

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
HOPE
BerichtenCOLON 325
GeregistreerdCOLON di jul 01, 2008 6:26 pm

Blij!!

Bericht door HOPE » do feb 17, 2011 7:13 pm

Blij

Ik ben zo vreselijk blij!! :D
De medicijnen
werken nog steeds
heel erg goed bij mij ^O^

Zo goed dat
het gaat gebeuren
dat de WIA me gedeeltelijk
goed gaat keuren :oops:

Natuurlijk gebruik ik
mijn verstand
en heb een brief van
mijn SPVer achter de hand. :mrgreen:

Bij mijn laatste werkgever
even langs gegaan
Met het simpele verzoek
om een nieuwe baan *)

Proefplaatsing via UWV
dat is mijn plan
Voor de 5 uurtjes die ik straks
misschien weer werken kan :)

Laat die arbeidsdeskundige
maar komen
Ik zorg voor mijn
eigen dromen 8)

Mijn baas wil me graag
deze kans weer geven
En ik??
Ik geniet weer volop van het leven!! :o
En dan is er altijd weer....HOPE!!

[url=http://img110.imageshack.us/my.php?image=aagjeou1.jpg][img]http://img110.imageshack.us/img110/7297/aagjeou1.th.jpg[/img][/url]

Gaab
BerichtenCOLON 656
GeregistreerdCOLON wo mei 05, 2010 9:54 am

Re: Blij!!

Bericht door Gaab » do feb 17, 2011 10:36 pm

Hai Hope,
Mooi mens lekker bezig blijven, ook met dichten
Dikke :o Gaab

aaron
BerichtenCOLON 1888
GeregistreerdCOLON ma jul 21, 2008 7:50 pm

Bericht door aaron » vr feb 18, 2011 3:49 pm

Hartstikke goed nieuws HOPE!
Ik ben ook blij voor je :o

aaron
BerichtenCOLON 1888

Bericht door aaron » wo maart 02, 2011 8:49 pm

En hoe is het allemaal afgelopen Hope?
Voor hoeveel % ben je nu goedgekeurd?
Hartstikke goed joh, zet hem op! :mrgreen:

HOPE
BerichtenCOLON 325

Bericht door HOPE » do maart 03, 2011 12:54 pm

Ik heb helaas nog steeds geen uitnodiging van de Arbeidsdeskundige ontvangen maar mijn SPVer heeft al een brief voor me klaar liggen waarmee ze protesteert tegen een goedkeuring van 5 uur.
Alle troepen staan stand by!!
Ik ben benieuwd!!

Vanmorgen wel even een paar uurtjes op kantoor geweest en daar wat rondgestudderd.
Even bij 2 clienten een kopje koffie gedaan.... Het voelde weer als vanouds.... Beter zelfs! :D
Maandag een gesprek met mijn manager voor een mogelijk terugkomtraject zoals proefplaatsing en anders 0-urencontract.
Dan kan ik uiteindelijk zelf mijn uren bepalen en alles langzaam uitbouwen.
Ik heb alle nodige mensen achter me staan,alleen nu de functionaris van P&O nog overtuigen.
Die mensen die vanachter een bureautje de situatie moeten beoordelen in het belang van de financiele risico's van de organisatie :wink:

Ik hou jullie op de hoogte!!
Enne... Ik ben nog steeds blij!!

[url=http://img110.imageshack.us/my.php?image=aagjeou1.jpg][img]http://img110.imageshack.us/img110/7297/aagjeou1.th.jpg[/img][/url]

aaron
BerichtenCOLON 1888

Bericht door aaron » do maart 03, 2011 4:08 pm

Oh Hope ik geloof dat ik je nu verkeerd begrijp...
Ik dacht dat je juist weer 5 uur bent / wilde gaan werken.
Dan is die 5 uur goedkeuring toch prima?
Waarom protesteert je psychiater dan? Omdat hij / zij vindt dat je helemaal niet mag werken?????

HOPE
BerichtenCOLON 325

Bericht door HOPE » do maart 03, 2011 4:18 pm

@ Aaron:
!!Een week nadat mijn behandelaren nog een opname hadden overwogen!!
moest ik op de UWV-keuring verschijnen.
Inmiddels was ik net een week gestart met Seroquel 300mg 1xdgs.
Daar had ik direct erg veel baat bij.
Tijdens die keuring wilde de UWV-arts mij voor 5 uur arbeidsgeschikt bepalen,terwijl men een week daarvoor op het punt stond om mij op te nemen.... :wink:
Maar mijn behandelaren willen eerst dat ik nog langere tijd stabiel zal zijn op de Seroquel alvorens men tot deze beoordelingen overgaat.
De UWV-arts heeft overigens ook niet de moeite genomen om hen bij zijn bepaling te betrekken.
Hij vond dat hij voldoende informatie van mij alleen kon ontvangen.
Terwijl ik juist heb aangegeven ( staat ook op zijn verslag ) dat ik mezelf nog volledig arbeidsongeschikt acht.
Maar affijn....Ik mag van mijn behandelaren wel gaan proberen wat te werken, wat ik ook graag wil proberen, maar niet onder het genot van het gehijg van de UWV-arts in je nek.
Mijn behandelaren willen dus dat ik voorlopig volledig afgekeurd zal worden totdat blijkt dat de behandeling met de Seroquel aanslaat en ik langere tijd stabiel kan blijven zonder bijkomstige problemen.

Volgens mij is het zo wel aardig verduidelijkt denk ik *)
:W

medusa
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON ma jun 07, 2010 2:38 pm

Bericht door medusa » do maart 03, 2011 8:00 pm

Je kan ook altijd bellen dat je het er niet mee eens bent. Dat had ik gedaan toen ze me voor 12 uur goedkeurde. Groeten van medusa

Leo
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON zo dec 06, 2009 6:27 pm

Bericht door Leo » vr maart 04, 2011 9:28 am

Tijdens die keuring wilde de UWV-arts mij voor 5 uur arbeidsgeschikt bepalen,terwijl men een week daarvoor op het punt stond om mij op te nemen....
Hope, misschien dacht die arts wel dat het werk je juist therapeutisch zou helpen.

HOPE
BerichtenCOLON 325

Bericht door HOPE » vr maart 04, 2011 12:02 pm

@ leo:

Dat zou misschien best kunnen,maar hij zei zelf tegen mij dat hij wettelijk verplicht is mij voor een aantal uren goed te keuren omdat ik nog nooit ben opgenomen en omdat ik mijn eigen ADL ( Algemene Dagelijke Levensverrichtingen ) nog goed weet uit te voeren.
Tja,me douchen en me aankleden .... En mijn eigen broodje smeren... Wie kan dat niet???

Maar je hebt gelijk hoor.
Ik denk in dit geval dat werken therapeutisch zal werken.
Gisteren heb ik van half 9 tot half 12 voor t eerst weer wat gerommeld op mijn werk en ik vond het heerlijk om weer te doen.
Die Seroquel heeft zoveel rust in mijn systeem gebracht, het lijkt nu wel of ik eindelijk "thuis kom".... Bij mezelf! :)

Leo
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON zo dec 06, 2009 6:27 pm

Bericht door Leo » vr maart 04, 2011 3:04 pm

Fijn! Zo zie je maar weer dat elk nadeel ze voordeel hep! >:) 8) :7

aaron
BerichtenCOLON 1888

Bericht door aaron » vr maart 04, 2011 6:06 pm

HOPE schreefCOLON@ Aaron:
!!Een week nadat mijn behandelaren nog een opname hadden overwogen!!
moest ik op de UWV-keuring verschijnen.
Inmiddels was ik net een week gestart met Seroquel 300mg 1xdgs.
Daar had ik direct erg veel baat bij.
Tijdens die keuring wilde de UWV-arts mij voor 5 uur arbeidsgeschikt bepalen,terwijl men een week daarvoor op het punt stond om mij op te nemen.... :wink:
Maar mijn behandelaren willen eerst dat ik nog langere tijd stabiel zal zijn op de Seroquel alvorens men tot deze beoordelingen overgaat.
De UWV-arts heeft overigens ook niet de moeite genomen om hen bij zijn bepaling te betrekken.
Hij vond dat hij voldoende informatie van mij alleen kon ontvangen.
Terwijl ik juist heb aangegeven ( staat ook op zijn verslag ) dat ik mezelf nog volledig arbeidsongeschikt acht.
Maar affijn....Ik mag van mijn behandelaren wel gaan proberen wat te werken, wat ik ook graag wil proberen, maar niet onder het genot van het gehijg van de UWV-arts in je nek.
Mijn behandelaren willen dus dat ik voorlopig volledig afgekeurd zal worden totdat blijkt dat de behandeling met de Seroquel aanslaat en ik langere tijd stabiel kan blijven zonder bijkomstige problemen.

Volgens mij is het zo wel aardig verduidelijkt denk ik *)
:W
Ja nu snap ik het... Vervelend dat het uwv dingen nog lastiger maakt. Maar ik denk dat de brief van je psychiater wel zoden aan de dijk zal zetten...

BUTTON_POST_REPLY