Moderator: Moderators
Nee ik zie echt het verband niet. 

Dank voor je petje dat je afneemt ivm het geholpen willen worden, daarin heb je gelijk, want een ander kan willen wat ie wil, als ik zelf niet wil gebeurd er helemaal niks.Lief schreef:Beste mensen met de diagnose MD even een vraag aan jullie.
Hoe kan ik het best omgaan met het verdraaien van feiten, en het liegen omtrent alle feiten en dingen.
Ik wil hier niet mee zeggen dat het op jullie allemaal van toepassing is, maar ik ligt in scheiding met een partner met MD.
Hij verdraaid alles en liegt nagenoeg helaas bijna overal over, niet alleen tegen mij maar tegenover alle mensen. Gebruikt alle feiten omtrend zich zelf tegen mij als of ik diegene zou zijn die alles verdraaid etc. Hij probeerd mij ten koste van alles ook van de kinderen dus financieel kaal te plukken.
Ik ben aan het eind van mijn latijn om hier een weg in te vinden, misschien kunnen jullie mij wel het beste raad hierin geven.
Degenen met MD die hier op dit formum staan die erkenen en accepteren zeer waarschijnlijk het beeld van MD.
Mijn ex erkend het ondanks dat hij al in de begin jaren 90 gediagnostiseerd is zijn MD niet met alle gevolgen vandien.
En gebruikt voor zover ik weet ook geen medicatie.
Hij geloofd glashard in wat hij zelf zegt.
Kan iemand mij een goed advies geven........................?????????
Alvast bedankt en mijn petje af voor diegene die hun ziektebeeld in zien en daardoor ondersteund en geholpen kunnen worden door hun familie, vrienden en omgeving.
Lief

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast