Wat voel ik me rot en leeg...

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Yourself
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON vr feb 02, 2007 12:16 pm

Wat voel ik me rot en leeg...

Bericht door Yourself » do maart 05, 2009 11:47 am

Dit gevoel is echt niet fijn... ik weet dat ik moet doorbijten maar het is soms zo moeilijk. Wat moet ik? wat kan ik? niets... ik kan er niets aan veranderen. Ik voel me zo slecht en stom mens, ik kan niks doen, voel me nutteloos en leeg, waardeloos en minder als anderen. Ik ben bang voor emotie's , bang om iets verkeerds te doen of te zeggen en ik probeer alles goed te doen en anderen niet lastig te vallen met mijn depressie. Ik voel me een last en probeer alles om dat niet te zijn.
Kon ik mezelf maar even "uitzetten" (denk niet het verkeerde!) gewoon even pauze, zo van ik ben er wel maar ik ben er niet. Sorry dat het allemaal zo negatief is maar dit zijn dan mijn slechte momenten waar ik zo hard tegen vecht en vaak opkrop (want niemand mag er wat van merken of last van hebben, dus jullie eigenlijk ook niet.. haha)

Knuf Btje

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » do maart 05, 2009 4:05 pm

Btje, helaas dat gevoel ken ik helemaal, er is zo weinig wat je kunt doen, om je beter te voelen, zou zeggen, ga rennen, nou ja daar heb ik dan de energie niet voor.

Je kan afleiding zoeken, maar het gevoel blijft het zelfde.Gaat deze depressie te lang duren, is een korte opname, altijd wel goed.
Je wordt verzorgd, krijgt op tijd je eten, en je kan weer een beetje energie op doen.

Bij mij duurde het zonder opname, altijd langer, je moet knokken de dag, door te komen.

Ik wens je veel sterkte, heb je een hulpverlener, waarmee je hart kunt luchten.
Of een goede vriend, om mee te praten, kan ook helpen.

Yourself
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON vr feb 02, 2007 12:16 pm

Bericht door Yourself » do maart 05, 2009 4:43 pm

Thanks, ik ben 1x opgenomen geweest (2 jaar geleden) maar ik zal er alles maar dan ook alles aan doen om dat nooit meer mee mogen te maken, het zal het allerlaatste zijn. Ik vond het vreselijk, een ware hel en ik werd er uiteindelijk ook niet beter op. Ik zou eigenlijk niet weten wat het mij meer te bieden heeft dan thuis. Ik heb gespreken bij mijn psycholoog en fam die voor me klaar staat. Sorry als het wat vel overkomt maar bij het woord opname gaan bij mij de haren recht op staan, zo erg heb ik de opname gevonden. I kan er niet eens meer aan terug denken zonder een vreselijk naar gevoel. Ik ben benieuwd waarom jullie je laten opnemen? wat bied het je en waarom is het noodzakelijk? waarom kun je niet thuis blijven?

Liefs Btje

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » do maart 05, 2009 6:27 pm

Weg.
Laatst bijgewerkt door 1 op Carolien, in totaal 0 keer bewerkt.

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » ma maart 23, 2009 5:27 pm

Heb zelf een boek gekocht, dat gaat over mindfulness therapie.
En hoop dan de rust te vinden, om zo ongeveer te leven, en te denken, in het hier en nu.

En me dan beter voelen, en eens wat op een rustiger manier, bezig te zijn, dat is een kunst op zich.

BUTTON_POST_REPLY