2010

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

2010

Bericht door guppy » wo dec 30, 2009 5:56 pm

Bijna een jaar voorbij, voor de één beter en fijner verlopen dan voor de ander, voor de één meer geworstel dan voor de ander, maar voor iedereen weer leerpunten opgeleverd, dingen om over na te denken.
Ben benieuwd naar jullie soort van voornemens voor 2010. Stabiel worden/blijven, zal met stip op 1 staan, maar vooral HOE ga je dat aanpakken, welke weg wil je bewandelen in het nieuwe jaar.

En vooral allemaal alle goeds voor 2010, veel rust, veel stabiliteit en veel zelfliefde!

Guppy
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

zijspanfreak
BerichtenCOLON 479
GeregistreerdCOLON za aug 02, 2008 6:57 pm

Bericht door zijspanfreak » za jan 02, 2010 10:39 pm

Goede voornemens voor 2010:

1. Stabiel blijven (zoals de laatste 3 maanden) en daardoor blijven werken

2. Elke maand 1kg afvallen, dus 12kg in 2010, dan zit ik weer op mijn vroegere gewicht.

Beste wensen allemaal!!!! Ik wens jullie al het beste toe!

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » za jan 02, 2010 10:52 pm

Mooi streven Slinger.

Voor mezelf:
1 Stabieler worden. Ik schommel nog té veel, te ver uiteen. Ik wil dat bereiken mbv een aantal dingen waaronder.... signaleringsplan (eindelijk) eens afmaken..... beter luisteren naar de vroege signalen vanuit mezelf óf als een ander het zegt..... meer structuur houden.
2 Een stuk verder komen op weg naar een betaalde baan. Ik wil dit bereiken met hulp van iemand waar ik pas ben gestart (jobcoach of hoe je dat ook wilt noemen), samen kijken wát wil ik, wat is haalbaar, hoe en waar.

Mijn grootste droom is een baan vinden, betaalde baan dus, want mijn vrijwilligerswerk in het dierenasiel geeft mij wel enorm veel voldoening, maar het blijft onbetaald helaas.

Slinger
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON vr apr 18, 2003 2:21 am

Bericht door Slinger » za jan 02, 2010 11:22 pm

Niet Slinger maar Zijspanfreak; she's back!

Leuk

Minister President Brutus
BerichtenCOLON 2410
GeregistreerdCOLON za okt 18, 2008 12:00 am
WoonplaatsCOLON Sliedrecht

Bericht door Minister President Brutus » zo jan 03, 2010 12:50 am

Hee Guppy, waarom is jouw avatar wel zichtbaar en de mijne niet :?: :?: :?: heb jij een streepje voor :?: :lol: :?:
Bipolaire 2. 2 x per dag 500 mg. Depakine en 1 x per dag Efexor 36mg en zo nodig lorazepam

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » zo jan 03, 2010 1:43 pm

:oops: sollie slinger en zijspanfreak, Guppy beetje in de boontjes :mrgreen:

En Brutus, wb mijn avatar, ehhh, ik zou het niet weten dus. Heb je al een poging gedaan om hem gewoon opnieuw up te dingesen?

debje
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON ma dec 29, 2008 12:48 pm

Re: 2010

Bericht door debje » zo feb 28, 2010 9:43 pm

ik ben 2010 zo lekker begonnen en dat is nog steeds zo ik ben geminderd met mn medicijnen en dat gaat heel goed.
ik ga in 2010 bezig zijn met omgaan met mn manische buien en nog veel beter omgaan met met mn depressies en die zijn erg aanwezig maar ik zorg dat ik steeds iets leuks in het verschiet heb en ik moet zeggen, het werkt, voor mij.
we moeten allemaal door met ons leven en we willen allemaal een produktief leven, tenminste ik dan he.
dat wordt mijn 2010 en ik hoop in 2011 eigenlijk geen medicijnen meer te slikken maar ja daar moet ik maar niet te veel op hopen.

BUTTON_POST_REPLY