Is het de WK of het fantastische weer?

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gaab
BerichtenCOLON 656
GeregistreerdCOLON wo mei 05, 2010 9:54 am

Is het de WK of het fantastische weer?

Bericht door Gaab » ma jun 21, 2010 10:47 pm

Zo wat een rust, nauwelijks reacties, vrijwel geen nieuwe onderwerpen, was het die spannende wedstrijd van afgelopen zaterdag(viel nog net niet in slaap) of dat fantastische weer (6,7bft op het ijsselmeer, boot lekte bij haar rompraampjes, maar ach ze zeilt als de brandweer)
Wat is jullie excuus?

Leo
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON zo dec 06, 2009 6:27 pm

Re: Is het de WK of het fantastische weer?

Bericht door Leo » di jun 22, 2010 12:46 am

Ik denk dat het de WK is, samen met vakantiegevoel en vakantieplannen. Het is mij ook erg opgevallen.
Kun jij met de boot op zee plaatsbepalen zonder GPS?

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » di jun 22, 2010 10:25 am

Ja, kan ook zonder gps/kaartplotter, graden varen van boei naar boei, iets meer reken/tuur werk maar wel een must voor het geval de elektronische boel uitvalt.Ik plot altijd handmatig op de kaart, helemaal bij oversteken naar b.v. Engeland. Zonnetje schieten kan ik niet, maar ja hoe vaak is die er? Over drie weken vertrekken we naar zeeland(voor onze dochter van 6 is dat een kinderparadijs, aanleggen bij eilandjes op de grevelingen, de roompot, en voor ons een paar dagen Antwerpen,de westerschelde op met stroom mee)
Heb jij/jullie nog vakantie plannen?

Leo
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON zo dec 06, 2009 6:27 pm

Bericht door Leo » di jun 22, 2010 1:37 pm

Ik had jaren terug een terugkerende droom waarin ik van Portugal naar Las Palmas zeilde, op weg naar Brazilië, maar geen plaatsbepaling kon doen. De golven waren nog hoog maar niet agressief, en al blauw, het woei niet hard meer. Vandaar die vraag over plaatsbepaling.

guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » di jun 22, 2010 5:02 pm

Ik heb ondertussen gemerkt dat het activiteit op het forum net zo springerig is als de stemming van veel mensen, de ene keer heb je veel tijd nodig om alles bij te houden/lezen, de andere keer gebeurd er nagenoeg niets.
Bij mezelf is het waarschijnlijk dat ik in een licht hypomane bui ben (mijn omgeving noemt het minder licht :lol: ) en ik mezelf dan eerder irriteer aan dingen en denk "waar gáát het over, waar máken ze zich druk over enz" SORRY, maar zo voel ik het nou eenmaal en hier mag je eerlijk zijn toch....

Vakantieplannen hebben wij al gemaakt, we blijven in Nederland, camping, zelfde als vorig jaar, héérlijk, heb er zin in. Op één of andere manier kan ik daar wel rust vinden, denk omdat er minder prikkels zijn of zoiets, geen idee, maar ik geniet er maar lekker van.
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » di jun 22, 2010 9:42 pm

Haha Leo, eerst eens een cursus astronavigatie dromen,mocht je die droom nog eens krijgen! weet je zeker dat je aankomt! :lol:

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » wo jun 23, 2010 10:20 pm

@ guppy, eerlijkheid duurt het langs, maar waar heb jij het over?

guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » do jun 24, 2010 6:05 pm

Zo wat een rust, nauwelijks reacties, vrijwel geen nieuwe onderwerpen, was het die spannende wedstrijd van afgelopen zaterdag(viel nog net niet in slaap) of dat fantastische weer
Dit was toch de eerste post, en daar reageerde ik op, maar blijkbaar nogal onlogisch :? Op het moment typ ik sneller dan ik denk, nee, denk sneller dan ik typ, dus misschien klop in dit geval mijn reactie niet, ahum.
Ga rustig verder met jullie ding en let gewoon even niet op mij *O*
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

micons0210
BerichtenCOLON 566
GeregistreerdCOLON di dec 15, 2009 5:12 pm

Bericht door micons0210 » ma jul 05, 2010 1:14 pm

Hopelijk komen er binnenkort nog een paar dagen met heel mooi weer.
De mannen zijn nog niet thuis, of het onderwerp is voetbal of de tour.
Mijn man vindt het allemaal wel gappig, maar zijn zoon zit er tot in de nek in.
Een ander of serieus onderwerp is hier op dit moment nauwelijks mogelijk.

Mijn voetbalkennis haal ik uit Shownieuws :Z

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » di jul 06, 2010 11:26 pm

Zo, ons kleine landje is de beste of de een na beste van de wereld, fantastisch toch! zou er bijna manisch van worden maar nee ik weiger toe te geven aan................ mijn overactieve ik.

aaron
BerichtenCOLON 1888
GeregistreerdCOLON ma jul 21, 2008 7:50 pm

Bericht door aaron » wo nov 10, 2010 6:29 pm

Nou bij mij was het zeker het WK. Ik heb bijna alle wedstrijden gezien en heb ervan genoten! :D

BUTTON_POST_REPLY