Het grote wat heb jij vandaag gedaan topic

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Steenbok
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON ma jul 05, 2010 6:05 pm

Het grote wat heb jij vandaag gedaan topic

Bericht door Steenbok » wo sep 08, 2010 11:09 pm

Ik wou een topic maken waarin iedereen kan vertellen wat hij/zij vandaag gedaan heeft.

Dan zal ik maar aftrappen,

Vandaag ben ik een uur met de honden t veld ingeweest en een beetje opgeruimt hier en daar, in de avond is een vriendin even langsgeweest.
Afbeelding

Alles zit mee, nu ik nog...

Pffffff nog steeds niet duidelijk wat er mis is met me, om gek van te worden..

300 mg wellbutrin

guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

Re: Het grote wat heb jij vandaag gedaan topic

Bericht door guppy » do sep 09, 2010 2:42 pm

leuk idee!
Eerst paar uur de pgb-hulp geweest, gepraat, kalender/werkschema ingevuld, kamer samen gepoetst. Daarna wezen sporten, lekker rustig dus wel heel lekker. na het eten strijkwas weg gewerkt en stuk gelezen, vroeg mandje in omdat ik moe ben en wat snottie.
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

Gaab
BerichtenCOLON 656
GeregistreerdCOLON wo mei 05, 2010 9:54 am

Bericht door Gaab » vr sep 10, 2010 1:12 pm

Wat is een pgb- hulp Guppy?
Ik heb vanmorgen hardgelopen 5.3 km om precies te zijn, ik loop twee keer per week, dinsdag met een buurt genootje, we zijn even lang en lopen in de zelfde pas/tempo, ondertussen lullen we over kids, werk(zij dan) en ons leven, vrijdag loop ik alleen, stuk saaier, maar daar heb ik vandaag de oplossing voor gevonden, ik loop en consentreer me op de stappen die ik maak, ik probeer zo soepel mogelijk te lopen, als ik moe wordt ga ik sloffen, door gericht te lopen slof ik niet, waardoor je minder geforceerd loopt, waardoor ik het beter volhoud, de tijd sneller gaat en ik meer plezier krijg in het lopen. Tis een win win situatie zal ik maar zeggen. *O*

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » vr sep 10, 2010 1:48 pm

Wat goed dat je toch een manier zoekt om het wat aantrekkelijker te maken met lopen. Ik loop juist liever alleen, ook wel omdat ik niemand kan vinden waarschijnlijk hoor, maar heb eerder wel met iemand gelopen en dat vond ik niet wat...
pgb-hulp is een zelfingekocht persoon vanuit het pgb (persoonsgebonden, budget) betaald, zij komt in principe 1 keer per week een paar uur en afhankelijk van wat ik nodig heb dat 'levert' ze.

Vandaag nog niet veel uitgevoerd, boodschapjes, bedden verschonen, opruimen, was weggewerkt, allemaal saaaaaaiiii. Zo even naar de bieb en misschien nog sporten, maar heb niet zoveel zin, denk dat ik morgen maar ga.

Sander77
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON za jun 19, 2010 4:57 pm
WoonplaatsCOLON Rotterdam e.o

Bericht door Sander77 » vr sep 10, 2010 6:32 pm

hallo gaab,

wat voor hardloopschema hanteer je? wellicht tips om beginnende hardlopers op weg te helpen? ik heb al zo vaak geprobeerd 1 minuut hardlopen 1 minuut rust (of 2 min) te hanteren, maar meestal hou ik dat niet lang vol. Terwijl het wel heel goed voor je gezondheid schijnt te zijn. ik hoor het wel.
Vriendelijke groet,
Sander

Leren omgaan met Manische Depressiviteit (en eerdere Psychose) - Zyprexa 10 mg

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » vr sep 10, 2010 8:03 pm

Sander dat is een goed schema, rustig opbouwen, dat is de kunst, hou je aan dit schema, en maak vooral niet de fout te veel te willen, wat mij opvalt bij veel beginnende hardlopers is dat men te snel te hard wilt wil lopen, vroeger (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, oude vrouw) toen ik nog in de a jeugd speelde, viel ik vaak in bij dames een van mijn club, ik liep altijd met 'kriel' in, de oud gediende van dit team, vanwaar de haast? zij ze altijd, gun jezelf en je spieren de tijd om in te komen, de prestatie komt later. Elke keer als ik loop denk ik aan haar ja gun jezelf de tijd,loop en geniet van het feit dat het je lukt, die twee minuten ik heb het gedaan, het is een stap naar de prestatie het is iets wat langzaam komt door opbouwen .Zo ook het herstel na een episode, gun jezelf de tijd.

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » vr sep 10, 2010 8:08 pm

helemaal mee eens, ik 'moest' zelf onder mijn snelheid gaan lopen, nou ja, wat ik wílde dus en al vrij snel loonde het zich en kon ik langer, sneller, maar dat begin is het allerbelangrijkste, te snel? Dan ga je stuk, te lang? Stuk. En vooral niet invullen wat andere mensen wel niet zouden kunnen denken. Deed ik nl, allerlei gedachten spookten door mijn hoofd, maar dat kon ik ook overboord gooien en ik liep rustig mijn opbouwschema. Kan nu een uur lopen in een aardig tempo, maar dat duurt even en dat mág naturlijk ook. Succes!

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » ma sep 13, 2010 6:58 pm

Mijn dag vandaag.... Vanmorgen 6 uur mandje uit, katten verzorgen, mezelf verzorgen, kind roepen, spullen pakken kw o 7 en dan langzaamaan op de fiets richting dierenasiel. Daar gewerkt tot half 1, onderweg wat eten en naar de kinderboerderij, daar gewerkt tot 17.00 en toen weer naar huis, manlief had gekookt dus kon zo aanschuiven, daarna douchen en even mail nakijken. Duik zo op de bank met een boek en waarschijnlijk vroeg mijn mandje weer in.

Sander77
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON za jun 19, 2010 4:57 pm
WoonplaatsCOLON Rotterdam e.o

Bericht door Sander77 » ma sep 13, 2010 7:26 pm

bedankt voor de tips weer Gaab en Gup!
Vriendelijke groet,
Sander

Leren omgaan met Manische Depressiviteit (en eerdere Psychose) - Zyprexa 10 mg

Gaab
BerichtenCOLON 656

Bericht door Gaab » ma sep 13, 2010 11:47 pm

Wie weet lopen we volgend jaar de dam tot dam met een groep bipo's is afgelopen jaar niet gelukt door een enkel probleempje(stukje bot te veel, is er dit voorjaar uitgevist) Had de tekst voor mijn shirt al klaar IK LOOP OP LITHIUM (slikte ik toen nog).Dit jaar ff rust gezien het feit dat ik geen medicijnen slik, het is opbouwen na de afbouw, te snel te veel gaat niet werken, wel sta ik langs de lijn om mijn vriendin aan te moedigen die mee loopt voor haar autistische dochtertje om meer aandacht en geld voor deze kindjes te krijgen bij de sponsorloop, ik steun graag goede doelen.

medusa
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON ma jun 07, 2010 2:38 pm

Bericht door medusa » di sep 14, 2010 1:36 pm

Heb vandaag letterlijk niets gedaan. Heb mijn kinderen niet naar school gebracht, kwam om 10 uur mijn bed uit door telefoon van een vriendinnetje. Vervolgens email geschreven en gedoucht en gegeten. Ben weer op bed gaan liggen en opgestaan en gegeten. Nu even op even surfen terwijl het nog steeds regent. :Z :Z groeten van medusa

Steenbok
BerichtenCOLON 67

Bericht door Steenbok » wo sep 15, 2010 11:27 pm

Leuk om van iedereen te lezen wat hij/zij allemaal doen.

Vandaag veel geslapen en verder even de stad ingeweest was op zich wel leuk, voel me wel ok maar niet geweldig.

Ik moet wel vaste tijden gaan nemen om te gaan slapen das denk ik beter..ik kruip sow maar in mijn bedje
Afbeelding

300 mg wellbutrin

Ansiepansie
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON di sep 14, 2010 7:31 pm

Bericht door Ansiepansie » do sep 16, 2010 6:54 pm

.
Laatst bijgewerkt door 1 op Ansiepansie, in totaal 0 keer bewerkt.

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » do sep 16, 2010 6:59 pm

Is een gezonde vermoeidheid hoor als je zoveel gedaan hebt!

Mijn dag was bij iemand poetsen, daarna afspraak bij therapeute, naar huis, eten, comp, was vouwen en vroeg mandje in denk. Wat een rotwind vandaag, pal tegen natuurlijk, arme ik, jaja, oké, daarna mee, ik weet het, was ook wel weer lekkell, regenpak niet nodig gehad gelukkig, spande er wel om af en toe hoor, nog wel een regenhoesje gekocht voor om de rugzak, of hett werkt weet ik nog niet, maar voor 4,95 wil ik het wel proberen.

Steenbok
BerichtenCOLON 67

Bericht door Steenbok » do sep 16, 2010 11:59 pm

Ja wat een weertje he!

Het wordt echt weer herfst en dat vind ik altijd gezellig, lekker films kijken onder een warme deken op de bank. Kopje thee of een warm soepje mmmmm

Ik heb allemaal kastanjes verzameld en die in een grote glazen vaas gedaan ziet er erg leuk uit, heb ook van die kleine sierappeltjes geplukt die groeien hier aan de struiken en die heb ik op de schaal heb gelegd bij mijn kaarsen.

Ik moet mezelf tegenhouden om de lampjes (kerstachtig) niet uit de kelder te halen hihi

Slaap lekker allemaal!
Afbeelding

300 mg wellbutrin

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » zo sep 19, 2010 5:54 pm

Ja, dit weer heeft ook z'n voordelen en mijn favo seizoen komt er weer aan, herfst!

Vandaag allemaal kleine klusjes gedaan, ramen lappen, kledingkast uitmesten, badkamer soppen, was wegwerken enz en oh ja, ook nog gelezen tussendoor. en dan is de stofzuigerzak vol, de plasticzak vol, de koffie op en ik ben dan áltijd aan de beurd,zielig he...

Steenbok
BerichtenCOLON 67

Bericht door Steenbok » di sep 21, 2010 11:56 pm

Goed bezig Guppy!

Vandaag veel gedaan, met de honden gewandeld daarna kwam mijn vader langs kopje koffie gedronken en bijgekletst. Daarna kwam mijn moeder eten shoarma gemaakt lekker makkelijk, en toen naar de cursus was erg leuk dus ik ben wel tevreden. ^O^
Afbeelding

300 mg wellbutrin

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » di sep 28, 2010 3:57 pm

Vandaag eerst gewerkt in het dierenasiel, daarna afspraak acupunctuur, toen naar huis, mail checken, straks vroeg eten, brooddag vandaag en dan 17.45 naar accordeonclub.
In het asiel heerlijk gewerkt, moest iemand inwerken, maar dat liep soepel, ze pikte dingen best snel op en was fijn om in te werken. De acupunctuur is voor het slapen en we gaan afbouwen, want het gaat goed, dus ben heel benieuwd. De accordeonclub is druk bezig met voorbereidingen voor een concert eind oktober. Hoewel ik overgestapt ben naar een ander orkest omdat het niet meer lukte door combi van medicijnen en mds vind ik het toch wel leuk en spannend ook wel.
Dus een fijne dag al met al, voel me goed, heerlijk zelfs.

micons0210
BerichtenCOLON 566
GeregistreerdCOLON di dec 15, 2009 5:12 pm

Bericht door micons0210 » di sep 28, 2010 5:05 pm

:)
Laatst bijgewerkt door 1 op micons0210, in totaal 0 keer bewerkt.

micons0210
BerichtenCOLON 566
GeregistreerdCOLON di dec 15, 2009 5:12 pm

Bericht door micons0210 » do okt 07, 2010 9:02 am

:)

BUTTON_POST_REPLY