Slowchat

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

Tuintje
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 6:54 pm

Bericht door Tuintje » vr dec 17, 2004 11:17 pm

:lol: :) :lol:

Lieve Jan,

diep van binnen ben ik misschien wel een klein beetje jaloers op die hevige relatie die jullie hoe dan ook lijken te hebben.
Ik heb dat vaak gekend...zaaaaaalig.....

Dat mensen hun afkeuring uitspreken, dat kan ik me voorstellen.....zeker gezien de omstandigheden natuurlijk.

Maar zou je er ook gewoon iets heel erg prive's en klein-maar-fantastisch van kunnen maken? Met regelmatige dates op de chat, een enkel telefoontje wellicht en bijvoorbeeld 2 keer per jaar een verrukkelijke ontmoeting, m

Jan
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON do aug 05, 2004 3:13 pm
WoonplaatsCOLON regio Limburg

Bericht door Jan » zo dec 19, 2004 11:25 pm

Hoi Tuintje, |:(

Je roept helemaal in mijn richting. Zo ongeveer had ik me dat ook voorgesteld. Had, want es ist vorbei! Omdat m'n chatliefje er problemen mee begon te krijgen. Misschien gaan we wel weer emailen met elkaar maar dat zal nog zeker 1,5 maand moeten wachten. Met dit voorstel van mij kon ze het wel eens zijn. Gedesillusioneerd voel ik me allerminst. Jammer vind ik het wel. Mijn ezeltje rijdt weer verder. :wink:

Dat was vrijdagavond. De rest van het weekend heb ik de handen eens goed uit de mouwen gestoken, een kleine arbeidstherapie dus. Op weg naar de feestdagen. Die ga ik dit jaar (weer) samen met m'n naaste familie doorbrengen. Het beloven fijne dagen te gaan worden.

Hoe gaat het met jou nu? Ben je onderhand weer wat uit die depressie aan het opstaan? Toch geen mooie feestdagen voor jou? :?

:W Jan

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » wo dec 22, 2004 10:45 pm

:o :o :o

Goh Jan,
even wat anders, ik lees net tot mijn verbazing dat dit forum gaat sluiten....
Alhoewel, verbazing....ik bedoel, ik begrijp het wel, er schijnt hier nauwelijks wat te gebeuren.
Misschien verbaast het me wel dat op het Yahoo-forum zoveel te doen is terwijl dit forum juist veel meer verschillende onderwerpen heeft....of is het juist daarom dat het hier niet loopt?!?!?!?
Op Yahoo krakeelt alles lekker door elkaar heen, blijkbaar vindt men dat prettig?

Zo kwam ik natuurlijk alweer een kleine maar zeer hartelijke opmerking van een jou welbekende dame dame tegen, aan jou geadresseerd....ahum.... >:)

Gaan jullie dat volhouden, dat geen-kontakt?
Ik wens jullie in ieder geval sterkte want het is natuurlijk kl#te als je eigenlijk zo graag "samen op avontuur"zou willen en het blijkt zo onverstandig te zijn.......

Ik moet voor de eerste kerstdag weer allerlei lolbroekerij in elkaar flanzen:
een puzzeltocht voor de kinderen (zodat de honden even goed kunnen uitlopen ondertussen, puur eigen belang) en voor 9 volwassenen Hints-opdrachten....
En dan vergeet ik nog de kokerij voor 6 kids en 9 volwassenen, een koffietafel en een buffet......

Welterusten dus!Ik heb mijn rust hard nodig....
En veel plezier de komende dagen, Jan!
^O^

Pimpky
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON vr jun 18, 2004 11:34 pm

Bericht door Pimpky » do dec 23, 2004 2:48 am

Hoop dat je deze dagen een beetje door komt Jan, maar dat zal best wel lukken met je familie en al die lieve beestjes om je heen...

Tuintje, FOEI, je bent veeeeel te hyper als je nu pas ontdekt dat het forum sluit! FOEI!

:W

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » do dec 23, 2004 8:32 am

:oops: :oops: :oops:

Hee, erg he?
Ik zag het echt pas gisteren........
Mar hieper ben ik allerminst, ik ben eerder weer somberder dan een paar weken geleden, pfffff, ik word er zo moe van.......... :X

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do dec 23, 2004 9:49 am

Ik ben vroeg uit de veren vandaag. M'n auto al naar de garage gebracht voor een grote onderhoudsbeurt. Meteen na thuiskomst weer nieuwsgierig naar nieuwe berichtjes hier. En wat lees ik?
M'n liefste forummaatjes Femmie en Tuintje allebei een beetje in de lappenmand...... :?

Tsja Femmie ik hoop voor je dat je weer een beetje overeind komt voor jullie uitje! Zou toch jammer zijn als dat in het water gaat vallen door je huidige stemming. Misschien nog maar een paar nachtjes goed slapen? ^O^

En Tuintje, het wil je nog niet echt lukken he? Toch weer een beetje een terugval. Ik heb er nog even aan gedacht om dit forum over te nemen maar ik hou het kontakt met Femmie en jou wel op een andere manier aan. Toch wel jammer dat dit rustige en gezellige forum gaat sluiten. Misschien bedenk ik me nog wel....... :wink:

En met m'n chatliefje, ik vind het heel erg jammer maar er zijn me al ergere dingen gebeurd. We hebben iig beslist geen ruzie met elkaar. En nee, we houden dat geen-kontakt allebei niet vol. We hebben alweer gemailed met elkaar. *;

Ik ga me opmaken voor het laatste weekje van het jaar: Kerst, m'n verjaardag en oud op nieuw. Eindelijk nog eens een keertje zonder die vervelende depressieve gevoelens. Dat belooft wat! Kom maar op met de champagne en dat vuurwerk.

En ik kreeg gisteren nog een totaal onverwacht kaartje in de bus met de beste wensen van dat ADS-team, leuk he? Ik heb afgelopen jaar hele fijne kontakten opgebouwd. 2004 is voor mij alles samen een heel goed jaar geworden. Mijn echte toetreding tot het bipo-circuit.

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » vr dec 24, 2004 4:51 pm

hoe is het nu jan? mis je het contact erg? xx

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » vr dec 24, 2004 7:59 pm

Als ik zo jouw berichtjes lees dan mag ik niet klagen. Maar natuurlijk mis ik het chatten met haar wel. Maar och, zoals je weet heb ik alweer een nieuw chatkontakt :) Ik kom er wel overheen.

Jouw berichtjes onttrekken me wel weer behoorlijk aan de kerststemming.
Femmie toch! Hopelijk gaat jullie uitstapje toch nog door. Het zal je best goed doen, er zo een eventjes helemaal weg van te zijn.

Doei!

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » zo dec 26, 2004 6:14 pm

Zoals je elders hebt kunnen lezen is het allemaal uiteindelijk op het laatste moment in het water gevallen. :( En waren we savonds thuis om een pizza te eten...ik had verder vrij weinig in huis dus vandaag maar Chinees gehaald, ach je moet toch wat in plaats van dat 3 gangen diner, heerlijke hotelsuite, zwembad en het sprookjesachtige efteling.... |:(
...maar ja..kennelijk was dat alles niet voor ons weggelegd.
Ik had voor t eerst in mn leven vreselijk veel zin in de kerst, maar was het gisteren spuugzat, heb de kersster het huis uitgeflikkerd en allemaal bossen vrolijke tulpjes gekocht. Voor mij is het lente.
_O_ MIJN seizoen! :Y *O*

Dikke kus, Femmie

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » zo dec 26, 2004 6:50 pm

Lieve Femmie,

Wat vindt ik dat nu sneu voor jullie! Ik durf al bijna niet meer over mijn Kerst te vertellen. Gezellig in huiselijke sfeer met lamsbout en Mesenicher wijn. 's Avonds nog naar een paar Star Trek films gekeken. Niet te druk allemaal, overzichtelijk en fijn.

Toch voelde ik me gisterenavond laat plotseling nog effe helemaal wegzakken. Enfin, vanmorgen waren die negatieve gevoelens gelukkig weer verdwenen. Ik bedacht me opeens dat ik gisteren de medicatie was vergeten. Nou, dan weet ik meteen hoeveel verschil die maakt!

Gelukkig hebben we de kortste dag van het jaar alweer gehad. Op naar de zomer, mijn favoriete tijd.

XXX Jan

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » zo dec 26, 2004 9:33 pm

:wink:
Die kortste dag, lekker voorbij, van nu af aan wordt het weer allemaal lichter, heerlijk.....

Jan, moet ik trouwens jouw mailtjes met een zachte g lezen?
Ik heb zo'n idee van wel, allemaal van die kleine Limburgse dingetjes vind ik steeds tussen de regels door.....

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » ma dec 27, 2004 1:37 am

dank jullie wel voor de lieve berichtjes, zo kan ik er weer n beetje tegenaan!!!

waarom hebben sommige mensen toch iedere week zware spanningen en nooit eens rust? EN ZELFS als ze die opzoeken loopt dat ook weer af in een fiasco en dosis extra spanning......

xxx Femmie

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » ma dec 27, 2004 10:37 am

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » wo dec 29, 2004 2:51 pm

M'n chatliefje heeft me gisteren zelfs gebeld. Vond ik heeeeeeeeeel attent!

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » wo dec 29, 2004 7:44 pm

:? :? :?
Jan, Jan , Jan, jullie mogen toch eigenlijk geen kontakt meer hebben?

Ben je niet bang dat je haar proces in de weg gaat staan door toch in zekere zin zo beschikbaar te blijven?

Ik weet van mijn eigen hieper-verliefdheden dat ALLES mij hoop gaf en opwond en deed fantaseren.....zelf een duidelijk "nee"had ik nog kunnen gebruiken voor een geweldige fantasie.......

Ik ben wel droog he?
Sorry.

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » wo dec 29, 2004 11:18 pm

Tja, soms zijn die hieperdepiep-verliefdheden juist daarna heel sterk en intens.....wij wonen alweer bijna een jaar samen..... ^) ^O^ %O% _O_ *; :P

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » wo dec 29, 2004 11:24 pm

Zonet al weer telefoon van haar gehad...... :) Het bloed kruipt...... :twisted:

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » do dec 30, 2004 9:42 am

:oops:

Probeer je die "samen op een eiland" procedure toch te construeren, Jan?
Niet steeds bellen maar een paar spannende afspraken per jaar en het daarbij laten?
Volgens mij (wie ben ik in dezen) is dat echt alles wat voor jullie werkelijk mogelijk is.
Fantaseren enzo is leuk, maar meer dan dat mogen jullie niet:
Jana heeft een relatie die haar stabiliteit moet blijven waarborgen....

o,o,o,o,o.......

Femmie, heerlijk dat je nog steeds zo gek bent op je vriend....!!!

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » do dec 30, 2004 1:08 pm

heb t echt getroffen met mijn mannetje.... :Y :)

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do dec 30, 2004 6:11 pm

:twisted: :twisted: :twisted:

Nieuwe ontwikkelingen..........

O-) O-) O-)

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » do dec 30, 2004 6:39 pm

:( :( :(

en daar laat je het bij.....?????

wij willen wel graag een beetje auf dem laufenden gehouden worden, j

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do dec 30, 2004 7:14 pm

Dat wil jij toch niet lezen :lol:

We chatten weer sinds vandaag

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » do dec 30, 2004 10:09 pm

hihihihi, ik kan heeeeeel goed de kleine lettertjes lezen, lieve Jan.

Jullie zijn dus onverbeterlijk en spelen met vuur.
Ik ben jaloers, dat snap je, maar dat ga ik niet zomaar toegeven dus ga ik op de verstandige tante-toer:

ahum,
:( :( :(
Sukkels!!!!
Je moet je zelf wel grenzen stellen al ben je dan nog zo manisch depressief...of juist daarom, misschien....

O,o,o,o,o, wie met vuur speelt.......

is het leuk, Jan?

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do dec 30, 2004 10:42 pm

Sta ik nu op je tenen? >:)
Ocharm meisje, ik chat ook NOG wel eens met jou hoor! :lol:

Met de vlam in de pijp de grens over

ja ik heb nog altijd graag met haar te doen

:W mister pleasant

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » vr dec 31, 2004 12:40 am

o, o, oo, wat zijn we toch weer lekker bezig met z'n allen... :P >:)

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » vr dec 31, 2004 8:59 am

%O% -O- %O%

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » vr dec 31, 2004 11:49 am

Chatten met Caroline..... *O* -O- %O%

die is nog zu haben

Nog 12 uur en 11 minuten!

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » vr dec 31, 2004 10:09 pm

:oops: CAROLINE??????

Verdorie,
nog maar 2 uur en dan is dit jaar weer voorbij....
Ik had vorig jaar de wens dat 2004 me helderheid en gezondheid zou brengen maar er is niet veel van terechtgekomen.

Ik denk wel dat ik beter begrijp wat de redenen van mijn depressies zijn, maar echte helderheid. laat staan het overwinnen van die redenen, heb ik niet bereikt.

En om er maar wat afweer tegenaan te gooien:
een chatlief heb ik ook niet ......
(goddank, al dat gelazer met mijn jaloerse echtgenoot)

Anyway, nog twee uur, wie weet wat er allemaal nog kan veranderen!!!?

Ik wens jullie allebei het allerbeste.
We zijn nog een paar weken als een soort van gestrande eilandbewoners op dit eenzame, onbewoonde forum en ik vind het eigenlijk wel leuk zo.

We zien elkaar volgend jaar wel weer he?

Femmie, succes met je stemmingen, je lief op 32 m2, je kinderwens en je studie!
Jan, vreselijke Don Juan, ik wens je de alleropwindenste chats ever voor volgend jaar en sowieso alles wat je leuk vind.

Proost allebei!
xxx
^O^

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » zo jan 02, 2005 9:08 pm

Ziezo, alweer een jaartje verder. Nogmaals een heel goed en voorspoedig 2005!
Ik heb de jaarwisseling zeer traditioneel gevierd: met oliebollen, champagne en vuurwerk. Voor mij is 2004 een goed jaar geweest.
Begonnen met een second opinion en daarna eindelijk goede hulpverlening gekregen. En dan nog al die fijne internetkontakten die ik in 2004 heb opgebouwd. Ik heb een uitnodiging binnen voor een meeting bij een lotgenote thuis, een van m'n eerste mailkontakten.

Tuintje, ik hoop echt dat 2005 voor jou meer helderheid gaat verschaffen. Heel veel succes met je zoektocht.
En Femmie, op naar de laatste loodjes van je studie!

En mijn voornemens? Mijn tweede voornemen is weer werk te gaan zoeken. Hebben jullie ook goede voornemens gemaakt?

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » ma jan 03, 2005 5:08 pm

Hey Lieverds,

Ondanks dat mijn wereld in 2004 instortte, mds geconstateerd, beeindigen laatste jaar hbo, tegen psychose aangezeten en zeer destructieve gedachten.....kan ik toch zeggen dat 2004 helemaal MIJN jaar was!!

Ik heb namelijk echt mezelf in de spiegel moeten kijken en heb mijn ( of hij mij) :wink: droomman gevonden!! Wij gaan namelijk in 2005 ^) %O% _O_ 1 Januari vroeg hij me of ik in ondertrouw wil.... :Y Nu lach ik 2005 echt tegemoet; met hem aan mijn zij kan ik weer de hele wereld aan! *;

ik ben zooooooooooooooooooooooooooo blij! :)

xxx
Femmie :W

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » ma jan 03, 2005 8:01 pm

^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^)

Wanneer kunnen Jan en ik de bruiloftswals komen dansen?!?
Wat leuk, joh!!!
Allebei gefeliciteerd, Femmie!
Jullie beginnen het nieuwe jaar zeer zeker met een vliegende start!

Jan, jij gaat het dit jaar helemaal maken, je loop tzo te bruisen van de energie en plezier dat ik er haast aanstoot aan neem in mijn somberheid..... :wink: :P :wink:

Ik ga dit jaar aan de medicijnen als ik niet meer grip krijg op mijn rotgevoelens.
En als me dat lukt, ga ik weer een baan zoeken .....maar nooit weer in de hulpverlening, gewoon weer met gehandicapte kinderen denk ik, iets simpels wat ik goed kan en niet te veel tegen muren aan hoef te lopen.

Alle goeds mensen!!!!
(ik ben nog niet weg hoor, we hebben nog even, toch?)
*O*

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » ma jan 03, 2005 9:14 pm

Femmie!

^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^)
Wat een nieuws! Van harte gefeliciteerd jullie 2. Dat is pas een goede start van 2005. Wat zullen jullie beiden in de wolken zijn. *O* -O- %O%

Enne Tuintje, bij mij komt het ook 1 voor 1 hoor! Ik ben me eerst eens goed gaan uitzoeken wat die MDS is en nog belangrijker wat die met me doet. En m'n second opinion en goede hulpverlening. En ondertussen was ik al de voor mij zo heilzame zyprexa aan het slikken. En ik zal wel terug gaan beginnen met wat archiefwerk of zo, gewoon om er weer tussen te komen en weer wat aan het werken te gaan wennen. En voor halve dagen. Dan ben ik er toch nu al 6,5 jaar uit geweest!

Met de vorige prsoneelschefin had ik me het 2e gesprek al in de haren, nu 2 jaar geleden. Maar sinds november zit er een opvolgster. Dus nieuwe kansen.

Nou, 2005 heeft dus nog heel wat in het verschiet voor ons! Laten we er samen maar het allerbeste van hopen.

Enne Tuintje.....De versierder houdt je wel 'auf dem laufenden" hoor! Ik heb immers je privemailadres ook nog altijd! ^O^

:W - met zachte g - Jan

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » di jan 04, 2005 7:21 pm

:) :) :) :) :) :)

Ben blij dat het met jullie ook de goede kant op gaat (volgens mij steken we elkaar aan) :wink:

Hey, als ik nu besluit met jullie op dat andere forum te komen, helpen jullie me dan een beetje?? T is namelijk een beetje groot en onoverzichtelijk voor mij.... :oops:

Liefs
van Femmie ^O^

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » di jan 04, 2005 8:12 pm

Als je vragen hebt horen we het wel Femmie!
Het is idd wel wat groot en onoverzichtelijk maar na enige tijd zul jij daar ook je weg wel gaan vinden.
Wahahaha nog een fotootje van mij hebben?

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » di jan 04, 2005 9:51 pm

:P >:) :P

Femmie,
dat andere forum is weinig gezellig, als je het met onze theekransjes hier vergelijkt....
Er tussen komen zal jou geen enkel probleem opleveren:
er zijn uiterst schrijfgrage mensen en over het algemeen vind ik dat er leuk wordt gereageerd op nieuwe mensen.
Zelf schrijf ik er momenteel niet zoveel maar lees wel alles mee.

Jan.....
Doe die foto maar in photo-map van het andere forum!!!!
Daar zit ik ook in en voel me erg eenzaam met alleen Hedwig (.......) en Ruud, hihihihi :twisted:

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » wo jan 05, 2005 1:31 pm

lieverds -O- ,

ik zit vol met twijfels en angsten, alles waar ik zo zeker over was ebt weg....ik had het gevoel weer een beetje 'normaal' te worden, maar niets is minder waar zucht....

Ben vandaag gekeurd, waarschijnlijk geen arbeidsverplichting....maar omdat ik weer terug moest in de tijd is mijn gevoel ook terug in de tijd gegeaan....
voel me een nietsnut, mislukkeling en ga zo maar door....nee hoor jullie hoeven het niet te weerleggen.....ik word zo MOE van die mds.....pffff....

jammer dat onze theekransjes bijna voorbij zijn....

ennuh...tuurlijk wil ik een foto van zo'n knappe kop!! haha

xxxx
Femmie

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » wo jan 05, 2005 3:36 pm

Lieve Femmie,

Je bent niet de enige die er zo MOE van wordt.....ik heb afgelopen nacht weer eens 13 uur geslapen.......

Enne beste Tuintje, ik heb Femmie ook meteen effe die foto van jou gestuurd....Leuke start voor Femmie toch als die 2 leden van dat grote forum al een beetje nader kent. Misschien moderator Eric eens voorstellen om een kletsforum te starten hahaha.

:W Zuidelijke groetjes van Jan XXX

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » wo jan 05, 2005 6:55 pm

een kletsforum...lijkt me heeeeeeeerlijk!! *O*

xx
F

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » wo jan 05, 2005 7:58 pm

hahaha Femmie wil je de links hebben van mijn nieuwste kletsforums?

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » do jan 06, 2005 1:30 pm

jajaja!! *O*

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do jan 06, 2005 2:40 pm

Nou dan Femmie, zie je inbox! Hahaha DAT moest Tuintje nog weten.....

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » do jan 06, 2005 6:46 pm

maar janneman, zoeken al die lui daar geen levenspartner?? en als ze dat niet zeggen, dat stiekum toch doen?? heb ff gekeken, kwam nl een beetje zo over ook qua naam......

:W Femmie

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » do jan 06, 2005 7:32 pm

wahahaha nee hoor Femmie,

Er dolen daar genoeg personen rond die enkel en alleen wat internetkontakt zoeken. Je vindt daar ook getrouwde mensen. Dadelijk heb ik alweer een getrouwde dame aan de haak....Is weer eens wat anders dan lotgenotenkontakt!

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » vr jan 07, 2005 5:03 pm

:(

Stelletje kletsmajoors, ik heb de melding van deze postings helemaal over het hoofd gezien:
gauw nog even wat duiten in het zakje van mijn kant!!

Heb je Femmie die hondenfoto van mij gestuurd, Jan???
Ik sta er zelf nauwelijks herkenbaar op, daarom vond ik het wel een goeie voor het forum...toch een klein beetje anoniem.....

Ik eis nu natuurlijk wel een foto van Femmie te zien!! :wink:
Ben je herkeurd meid?
Ik zie daar enorm tegenop: vertellen hoe gestoord ik me voel en ben om maar in hemelsnaam weer een poosje respijt te krijgen. Shit.
Ik heb overigens geen eenduidige diagnose gekregen uit de second opinion. Er kon ook sprake zijn van doorschieten op AD pur sang...ben er niets mee opgeschoten en wil dus nu weer verder uitpluizen met psychiater nummer 1, wat een engerd is overigens.
Ik vrees dat ik niet zonder AD zal kunnen maar een nieuwe manische episode moet wel heeeeel goed in het snotje gehouden worden, en dat zal niet makkelijk zijn want zelf had ik nix door....

En wat is al dat gedoe om dat chatforum van Jan? :twisted:
Ik moet daar nodig meer van weten want volgens mij leeft Jan een uitermate opwindend bestaan dankzij zijn kontakten, itt tot ondergetekende.......

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » vr jan 07, 2005 8:07 pm

Ja hallo! Ik krijg eerst eens een foto van Femmie. Ik ga daar maar eens goed over zeuren hier! Hoor je Femmie? Anders ga ik bij DE uithuilen.

Haha die ene foto van mij is ook best wel anoniem hoor!

Maar eh Tuintje, waarom ga je niet op zoek naar een leuke psych? Enne, laat je mannen eens wat meer over die MDS bestuderen. Die kennen je het beste en kunnen je ms wel een betere second opinion geven!
Ik stuur je sowieso nog een pe emmetje. *O* -O- %O%

O-) O-) O-)

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » za jan 08, 2005 12:34 am

hahaha! heb je weer iets gemist tuin?? hehehe

jajajaja jullie zien mn koppie heus wel! als jij (tuintje)nou eens eindelijk msn installeert (je mannen weten vast wel hoe) dan kunnen we gezelli kletsen en wordt alles een stuk bruisender.... *O* ennuhh kun je gelijk mn koppie zien via de cam.....(niet zo zeuren jan!!) jij hebt me tenslotte al gezien 8)

liefs,
femmie :W

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » za jan 08, 2005 7:07 pm

:oops: :oops: :oops:

Femmie, msn zou mijn absolute ondergang worden:
ik zou vastgroeien in de stoel.....
Ik zie het nu al aan mijn mannen: ze zoeken hun kennissen nauwelijks op...ze spreken elkaar immers dagelijks via msn....
Maar als ik ooit echt tijd over ga hebben.......

Ik las dat onze dagen hier werkelijk geteld zijn:
nog tot 27-1 en dan gaan we de prullenbak in (let op de n in prulleNbak! Ik ben met een taalkundige getrouwd)....

Wanneer kom je je es even voorstellen op het Grote Forum, Femmie?
Zal ik je hand vasthouden?
:twisted: *O* :twisted:

Pimpky
BerichtenCOLON 268

Bericht door Pimpky » za jan 08, 2005 9:16 pm

Hey Mona! (hihi)

Ja en een knuffel!

Ik heb me aangemeld, maar moet eerst nog goedkeuring van de mod krijgen.....dus nog ff wachten...bij Jan duurde dat zelfs enkele maanden....
.... -O-

xxx
Femmie

Tuintje
BerichtenCOLON 112

Bericht door Tuintje » za jan 08, 2005 10:17 pm

:twisted: >:) :twisted:

Hahahaha, duurde dat echt enkele maanden bij Jan?
Dan kende de moderator hem vast al!!!
:+

Jan
BerichtenCOLON 274

Bericht door Jan » zo jan 09, 2005 3:52 pm

Hoi Femmie,

Toch niet helemaal duidelijk geweest dan......Het duurt hooguit een paar dagen hoor voordat je lidmaatschap is goedgekeurd.
Wel kan het zijn dat de moderator je aansluitend nog een tijdje in de gaten houdt, waardoor het even duurt voodat je geposte berichtjes geplaatst worden. Anayway, we zien je wel komen!

BUTTON_POST_REPLY