forum helemaal gesloten?

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY

Forum helemaal gesloten?

ja, graag.
7
78%
nee, niet nodig.
1
11%
maakt mij niets uit
1
11%

Totaal aantal stemmenCOLON 9

guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

forum helemaal gesloten?

Bericht door guppy » di sep 30, 2008 7:44 am

Dingdong.... in een ander topic hadden we het over onze privacy, het wel of niet mee kunnen lezen van iedereen die maar even binnen komt kijken. Ik ben blij met de huiskamer, maar persoonlijk zou ik het liefst álles gesloten willen hebben, want om nou alles in de huiskamer te gooien.... we hebben behoefte aan overzicht en dan zal het een puinhoop worden daar....
Ben benieuwd hoe jullie daarover denken. Dus dan kunnen mensen wel zien welke onderwerpen er zijn bijv, maar niet verder lezen. Tuurlijk kan iedereen zich zomaar aanmelden en dus alles lezen, maar je moet er toch iets meer moeite voor doen en dat geeft mij een fijn gevoel, toch?

8) Guppy
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » di sep 30, 2008 12:12 pm

Guppy, dat wil ik zeer zeker, slechte ervaring daar mee, bij google een Belgische forum lieten ze je e-mail adres en je echte naam, meteen gevraagd dat te verwijderen, en dat hebben ze gedaan, ook op een forum gezeten, heb ik al vertelt, perongeluk mijn eigen naam er onder, iedereen kan dat lezen, dus ook mee gestopt, deze forum is wel fijn, heb ook berichtjes er afgehaald, wilde daar niet meer aan herinnert worden, geen commentaar, ik doe al mee, sinds 2003 en dat is lang, omdat ik deze de beste vind, en respect voor elkaar hebben.

Op een ander forum kreeg ik het breed uitgemeten, door de leiding, had ik een heel slecht gevoel daarover, nu doe ik er aan 2, en dat is genoeg, voor mij is het een hobby, en wil mensen steunen!!!

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » do apr 09, 2009 3:14 pm

Ja, kan dit forum helemaal gesloten worden, dan hoeven er geen berichtjes verwijderd worden, dat is veel te rommelig, nu doe ik nog mee, maar dan wel meer oppervlakkig.

Alex, ik heb je een berichtje gestuurd, daar over.
Het zal niet gemakkelijk zijn, om dat te realiseren!!!!

Slinger
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON vr apr 18, 2003 2:21 am

Bericht door Slinger » do apr 09, 2009 3:20 pm

Een gesloten forum zal ik prettig vinden. Wil iemand meelezen dan kan hij/zij lid worden en naar behoefte posten of niet. Ik probeer zo anoniem mogelijk op dit forum te zijn. Toch gebeurt het me nog wel eens dat mensen mij "herkennen". Maakt me geremd.

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » do apr 09, 2009 3:52 pm

Die angst heb ik ook!!!

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » do apr 09, 2009 5:26 pm

Een forum gesloten maken is een fluitje van een cent hoor, het is gewoon een keuze om het wel of niet te doen en wát alex ook doet, ik respecteer dat.

Aalex
Website beheerder
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON zo jan 23, 2005 10:58 am

Bericht door Aalex » do apr 09, 2009 6:19 pm

Ik heb hierover nagedacht en een gesloten forum is niet de bedoeling van een forum.

Een forum moet juist toegangelijk zijn, nieuwe leden hebben recht om te weten waar ze zichzelf op inschrijven. Er zijn een flink aantal onderdelen gesloten voor google en niet geregistreerde leden en daar zou je persoonlijke verhalen kunnen zetten.

Als je als gebruiker geen prive gegevens achterlaat zoals naam, mailadres, adres, werkgever, woonplaats dan is het voor anderen ook onmogelijk om te weten wie je bent.

Als er bepaalde onderdelen zijn die zeer privacygevoelig zijn, dan kun je dit forum onderdeel bij mij aanmelden en ik zal dan beslissen of dit ook alleen voor geregistreerden zichtbaar zal zijn.

Ik zal hier echter wel zo spaarzaam mogelijk mee zijn, om ervoor te zorgen dat nieuwe bezoekers toch een goede indruk kunnen krijgen van het doel van dit forum.

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » do apr 09, 2009 7:41 pm

Alex, hartelijk bedankt voor je antwoord.
Het is begrijpelijk, wat je schrijft.

Groetjes van Jojos.

Minister President Brutus
BerichtenCOLON 2410
GeregistreerdCOLON za okt 18, 2008 12:00 am
WoonplaatsCOLON Sliedrecht

Bericht door Minister President Brutus » vr apr 10, 2009 10:35 am

Grappig,ik wilde net al schrijven dat potentiele lezers eerst wat van het forum moeten kunnen zien voordat ze kunnen beoordelen of dat wat voor hen is...maar dat las ik net al dat Alex dat reeds schreef,en ik kan dat dus alleen maar onderschrijven. :)
Bipolaire 2. 2 x per dag 500 mg. Depakine en 1 x per dag Efexor 36mg en zo nodig lorazepam

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » vr apr 10, 2009 12:16 pm

Okido, zoals gezegd, ik respecteer de mening van Alex, het is zijn forum en ik ben al blij dat wij hier rond mogen hobbelen.
Wil je toch iets écht persoonlijks kwijt ga je dus naar de gesloten afdeling. hmmm, klinkt nogal raar in dit opzicht, maar jullie snapperen wat ik bedoel denk.

Minister President Brutus
BerichtenCOLON 2410
GeregistreerdCOLON za okt 18, 2008 12:00 am
WoonplaatsCOLON Sliedrecht

Bericht door Minister President Brutus » vr apr 10, 2009 12:36 pm

Guppy, jij met je gesloten afdeling brengt me op een idee:misschien dat er een onderdeel moet komen met de naam: :D isoleer !!!! :D dan blijven daar je woorden achter slot en grendel... :lol:
Bipolaire 2. 2 x per dag 500 mg. Depakine en 1 x per dag Efexor 36mg en zo nodig lorazepam

guppy
BerichtenCOLON 1853
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » vr apr 10, 2009 2:58 pm

:P , hier is dat de huiskamer, lekker tegenstrijdig aan wat het meestal is, daar is de huiskamer juist een plek van deuren open, ramen open en kletsen maar. Hier niet, hier is het dé plek om privé echt privé te houden, dus net als wij soms.... lekker tegendraads aan het gebruikelijke. Isoleer klinkt ook wel in dit geval, maar daar kun je dan ook niet naar binnen, komt er ook geen onderwerp van de grond.
Maar ondertussen zit ik hier wel te kakelen en de mensen die mij een beetje kennen, hérkennen dit ook weer 8) , nee hoor, ik ben niet guppy, ik noem mij zo en dan denkt iedereen dat ik het ben, maar ondertussen ben ik het niet, dus is iedereen op het verkeerde been gezet en dan zoefff ik langs en vallen ze om.
Regent het bij jullie ook? hier wel, een enorm melige bui trekt over....
:o

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » za apr 11, 2009 5:45 pm

Och we hoeven niet bang te zijn, niemand ken ons.
Zulke namen bestaan niet.

BUTTON_POST_REPLY