beroemde mensen..

Lekker effe over andere (minder serieuze) dingen kletsen...

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
inge
BerichtenCOLON 639
GeregistreerdCOLON do okt 12, 2006 12:44 pm

beroemde mensen..

Bericht door inge » ma nov 10, 2008 10:00 am

Laatst zag ik de film Alexander...nou ik kreeg echt de indruk dat die Alexander manisch depressief was..vooral manisch, maar dat heb je met madonna ook, zo lang je maar succesvol bent of kunt handhaven met de (luxe/machts-)middelen om je heen of je (egoistische) aard dan raak je minder vaak in een depressie en overheersen de manieen meer. ja mijn indruk.
Ook de moeder van Alexander spoorde niet zo maar daar krijg je niet echt duidelijkheid over en zijn vader leek ook manisch....ok ze waren allemaal wel 'wild' vroeger zo lijkt het maar hij springt er wel uit, die gene krijgen eerder de macht.
Ik weet niet hoe het verhaal in het echt is maar de film doet me wel daar aan dneken, maar da's niet ongewoon bij mensen die een hoge functie hebben. beroemd zijn en veel dingen teweeg brengen of brachten...
o ja en hij was homo maar dat terzijde...

o ja ik las ooit een topic over beroemde mensen met md maar die kan ik hier niet meer vinden..ik wilde dit bericht daarbij plaatsen.

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » ma nov 10, 2008 11:33 am

Verwijderd.
Laatst bijgewerkt door 1 op Carolien, in totaal 0 keer bewerkt.

juultje33
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON vr okt 24, 2008 6:18 pm

Bericht door juultje33 » di nov 25, 2008 5:59 pm

Als je bij Youtube famous bipolar people intoetst, kan je filmpjes zien van beroemde mensen met MDS. Onder andere Britney Spears, Robbie Williams, Sinead O Conner, Jim Carrey. Echt een hele boel. Maarja, het lijkt me wel makkelijker met al dat geld. Dan kan je lekker naar een beautysalon om te ontspannen en een personal trainer nemen om de kilo's onder controle houden die er door de medicijnen aan komen. Lekker in je eigen zwembad baantjes trekken zonder dat iemand je ziet. En natuurlijk je eigen fitnessruimte en ga zo maar door. Dat soort dingen helpen je toch mee om uit een depressie te komen.

Ik voel me nu oerlelijk, ben 20 kg aangekomen door medicijnen en vreetbuien, heb ook nog pukkels in mijn gezicht gekregen door de lithium. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan, was altijd slank en voelde me mooi. Ik dacht ook altijd als iemand dik was van: Dat maakt toch niet uit, je bent evengoed mooi, maar ik weet nu hoe rot dat is. Kleding zit niet door die rotbuik, ik lijk wel zwanger, bah. Sorry, moet even zeuren hoor, voel me ff niet zo goed.

Maaaaaaaar....ik ga binnenkort proberen te beginnen met hardlopen. Mijn vriend heeft muziek met een stem erbij gedownload voor beginners. Dan loop je eerst 5 min., dan 1 min rennen, 90 sec lopen en dat 8x ofzo.
Gewoon rustig aan beginnen. En ik ben aan het afbouwen met lithium, waar ik pukkels door kreeg, dus hopelijk verdwijnen die dan weer!!

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » di nov 25, 2008 6:54 pm

Verwijderd.
Laatst bijgewerkt door 1 op Carolien, in totaal 0 keer bewerkt.

kayaenkindy
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON di nov 18, 2008 8:23 pm

Bericht door kayaenkindy » ma dec 01, 2008 10:17 pm

Hoi Juultje33,ik snap helemaal wat je bedoelt,ben ook even 19 kilo gegroeit.
Heb medicijnen,van de depakine krijg je honger en met de nortrilen erbij waarvan al het eten blijft zitten.
En bij mij zit het ook zo dat mensen denken dat je zwanger bent :(
Daarom is het makkelijker als je beroemd bent dan laat je alles even wegzuigen ofzo,heb ik geen geld voor.
En ik weet heus wel dat ik dan niet zoveel moet snoepen,maar mijn kiezen jeuken het soms uit,en dan moet ik chocola.
chemisch fabriekje:1800mg.depakine,100mg.nortrilen,0.25mg.alprazolam,80mg.propranolol,en de loperamide +par.cod.500/10 per dag.
en afentoe pantazol voor mijn maag.

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » di dec 02, 2008 1:40 pm

ja, het is heel moeilijk, met al die medicatie, op gewicht te blijven, en dan zin in chocolade, je kiezen jeuken, ik kan me er veel bij voorstellen.

Alleen als je zonder medicatie mag, of stukken minder, is het anders, maar ja, we moeten wel, hier kies je niet voor!!!

juultje33
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON vr okt 24, 2008 6:18 pm

Bericht door juultje33 » di dec 02, 2008 2:14 pm

Ja, ik krijg voor ik naar bed ga opeens zo'n trek, echt het waardelooste ogenblik van de dag om te gaan eten, maar ik kan er geen nee tegen zeggen. Dat wordt dus extra bewegen. Ik ga vanavond denk ik voor het eerst hardlopen en dan echt die beginnersloop. Ik hoop dat ik het trek, zal wel helemaal uitgeput zijn, maarja, ik wil afvallen, dan moet je er ook iets aan doen. Laat wel even weten hoe het was, haha

Carolien
BerichtenCOLON 4818

Bericht door Carolien » di dec 02, 2008 3:58 pm

Verwijderd.

BUTTON_POST_REPLY