Friends are welcome

Vrienden, Familie, Buren... Zijn ze er voor je?

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
HOPE
BerichtenCOLON 325
GeregistreerdCOLON di jul 01, 2008 6:26 pm

Friends are welcome

Bericht door HOPE » do jul 17, 2008 8:26 pm

Hebben jullie dat ook.

Vanmiddag belde eenvriuendin van me dat ze na haar werk even een kopje thee wilde komen drinken.
Ik zat net te tikken op het forum en had deze middag net een fase van depressieviteit,huilbuien en koop- en zwerfmanie gehad.
Ik was dus buitenadem.
Wat zeg je dan.

Zij zei al: Ik ben een beetje gaar.
Ik denk: Dat is mooi,ik ben namelijk half gaar!! :?
Lijkt me niet zo'n strak plan om dan bij elkaar te komen want de negatieve spiraal ligt dan snel op loer.
Ben zo dapper geweest dat te zeggen,maarrr...
Mijn vriendin was zo dapper te zeggen dat ik er even doorheen moest. Dat ze er voor me wil zijn en dat ze me nooit zou laten gaan...ze zou voor me blijven vechten.
Tja....Dat werd natuurlijk huilen geblazen :cry: :cry:

Uiteindelijk is ze even geweest en hebben we samen de honden uitgelaten.
Dat scheelde mij weer energie tijdens het lopen.
Het was de moeite waard om mijn chaotische planning in mijn hoofd even op zij te zetten en even tijd te hebben samen met een vriendin!!
Ze zijn goud waard!! :D
En dan is er altijd weer....HOPE!!

[url=http://img110.imageshack.us/my.php?image=aagjeou1.jpg][img]http://img110.imageshack.us/img110/7297/aagjeou1.th.jpg[/img][/url]

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » vr jul 18, 2008 2:32 pm

Wat heb ik gelachen, je was dan half gaar.
Gisteren kwam ik mijn klein dochtertje tegen, met haar oma, heb haar omhelst, en was blij dat ik haar zag, gewoon weg gegaan, en niets ondernomen om haar te zien, haar oma woont ook hier, kon het niet aan mijn hoofd hebben, dat meisje is een schatje, heb 1 meisje en 4 jongens, kleinkinderen dan.

In mijn hoofd was het chaotisch, en mijn man maar niets vertelt.
mijn kleindochtertje was tijdens de vakantie ziek geworden, ze had de griep gehad, als ik me goed voel, gaan we ze eens bezoeken.

Had wel een schuld gevoel daarover, maar ja.

HOPE
BerichtenCOLON 325
GeregistreerdCOLON di jul 01, 2008 6:26 pm

Bericht door HOPE » vr jul 18, 2008 4:06 pm

Ach Jojos...je bent een goeie oma.
Een omhelzing is voor menig kind zo belangrijk.
De gewone simpele dingen schatten zij nog op waarde.
Wij als volwassenen walsen er zo overheen.

Zo had ik laats mijn nichtje van 7 mee toen ik de honden uit ging laten.
Gewoon wat gewandeld,door de modder gestapt op mijn crocks en tegen paardenbloemen aangeschopt,etc...etc...
Ik heb niet meer energie voor andere uitstapjes dan dat.
De simpele dingen dus.
Zitten we later bij mijn zus aan de thee vraagt mijn zus aan haar:
Wie vind je nou de leukste oom of tante??
Nou,zonder lang na te denken: Mij dus.
Ik was de gekste :? ( nou,dat kan wel kloppen :lol: ) tante. :D %O% *O* :mrgreen:
Ik was met stomheid geslagen.
Ik zeg nog tegen me zus: Ik doe nooit iets speciaals met ze,geen logeerpartij of pretpark ofzo.
Ze gaan hooguit 2x per jaar eens mee wandelen.
Maar toch....Zoals mijn zus zei: Het zijn de kleine gebaren,de knusse dingen die t um doen.

En dat heb jij ook gedaan met je kleindochter.
Je hebt haar de beste knuffel gegeven die ze krijgen kon,en dat voelt goed.
Dat voelen kinderen heel goed aan hoor.
Intuitie he..

Vanmiddag 2 sleutelhangers aan ze gegeven: Beren die als je er in knijpt,van achter bruine drek uit hun poepert krijgen....Leuker kan je toch niet verzinnen voor zo'n kind.
Ik vind het nota bene zelf nog lachwekkend
En dan is er altijd weer....HOPE!!

[url=http://img110.imageshack.us/my.php?image=aagjeou1.jpg][img]http://img110.imageshack.us/img110/7297/aagjeou1.th.jpg[/img][/url]

Carolien
BerichtenCOLON 4818
GeregistreerdCOLON za feb 01, 2003 1:47 pm

Bericht door Carolien » vr jul 18, 2008 4:46 pm

Wat een leuk berichtje, dat doet een mens goed.
Ja ik weet wel dat ze me aardig vind, als ze bij ons komen, dan heb ik een boekenkastje met allemaal spullen, voor mijn kleinkinderen, dat meisje is erg creatief, dus spullen voor kaartjes te maken, en verf, schetsboek, vanalles.

Als ik eens wat stabieler ben, dan zou ze best mogen komen logeren, heb nog fietsen, in voorraad, we bewaren vanalles.

Ze gaan nog met vakantie, dat is hier vlakbij, kunnen we er naar toe gaan, als ik in orde ben, we maken nooit geen plannen, dat kan niet.
Zo is mijn man ook alleen met vakantie gegaan, was bestelt, overdag ging het wel, maar s'avonds zat hij daar, alleen.

BUTTON_POST_REPLY