alternatieve kijk op en behandeling van...

Tips, aanwijzingen, links, adressen.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

alternatieve kijk op en behandeling van...

Bericht door guppy » wo apr 03, 2013 2:26 pm

Voor mensen die meer info willen hebben over alternatieve kijk op en behandeling van bipolaire stoornis is er een nieuw forum. Niet als anti regulier bedoeld, maar vooral om openheid te geven en in een ontspannen sfeer te kunnen praten met elkaar over alternatieve behandelmethodes. Vaak is dat niet mogelijk omdat er veel vooroordeel is en onbegrip, taboe zelfs en daarom houden veel mensen hun mond dan maar dicht. Dat is jammer, want juist door openheid voorkom je dat je zomaar iets gaat doen zonder overleg en met ev vervelende gevolgen. Overleg met behandelaar is ten alle tijden verstandig. Bijv homeopathie/acupunctuur/kruiden/voeding/meditatie/muziek enzenz. Vooral bedoeld voor mensen die binnen de reguliere behandel methodes niet verder komen of puur interesse hebben in andere manieren.
http://manischdepressiefalternatief.bbforum.nl/
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

Xan
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON di aug 17, 2010 6:52 pm

Re: alternatieve kijk op en behandeling van...

Bericht door Xan » do apr 04, 2013 8:10 am

Ik ga eens even kijken, dank je!
liefs Xan
"If you can't amaze people with your intelligence. Confuse them with your bullshit."

Leo
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON zo dec 06, 2009 6:27 pm

Bericht door Leo » do apr 04, 2013 6:19 pm

Vooral bedoeld voor mensen die binnen de reguliere behandel methodes niet verder komen of puur interesse hebben in andere manieren.
Hoi Gup, leuk je weer te zien.
Als iemand via de reguliere behandeling niet verder komt wil dat niet per definitie zeggen dat het via de zogenaamde 'alternatieve' methodes wel gaat, alhoewel we de placebowerking daarvan niet mogen onderschatten. Naar mijn mening is dat dan ook meteen de enige werking ervan.

guppy
BerichtenCOLON 1853
GeregistreerdCOLON za jul 26, 2008 8:42 am
CONTACTCOLON

Bericht door guppy » vr apr 05, 2013 7:41 pm

Het is vaak een zoektocht en dat maakt het ook lastig natuurlijk. Wat voor de één werkt hoeft voor de ander niet te werken. En als het werkt om elke dag 10 minuten aan je grote teen te sabbelen zeg ik.. DOEN :mrgreen:
Leeftijd is alleen belangrijk als je wijn of kaas bent.

Xan
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON di aug 17, 2010 6:52 pm

Bericht door Xan » di mei 28, 2013 8:20 pm

Bij mij laadt het forum niet meer... bij jullie wel ?
liefs Xan
"If you can't amaze people with your intelligence. Confuse them with your bullshit."

BUTTON_POST_REPLY